Klantenservice
Heb je vragen? Geen probleem! Lees even rustig de FAQ door. Daarna nog steeds vragen? Neem dan even telefonisch contact op of stuur ons een mail.
FAQ
Moet ik mijn cadeaukaart in één keer besteden?
Nee dat is niet nodig. Je kan jouw cadeaukaart in delen besteden.
Is mijn cadeaukaart eigenlijk nog wel geldig?
Dat kan je eenvoudig controleren via onze saldochecker. Deze vind je rechtsboven in het menu.
Hoelang is mijn cadeaukaart geldig?
Alle cadeaukaarten die wie uitgeven zijn 3 jaar geldig. Heeft u een mantelzorgcompliment? Dan is de cadeaukaart minder lang geldig. Kijk hiervoor op de pagina met informatie over het mantelzorgcompliment.
Waar kan ik mijn cadeaukaart besteden?
De cadeaukaart is door heel Arnhem te besteden. Op de pagina ‘acceptanten’ kan je zien wie er allemaal mee doen.
Is mijn cadeaukaart ook online te besteden?
Nog niet, maar wel op afstand. Door het nummer onder de qr-code door te geven aan de betreffende acceptant, kunt u op afstand betalen. De acceptant kan het nummer handmatig invoeren.
Ik ben mijn kaart verloren. Wat nu?
Geen paniek! Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Het is belangrijk om het nummer onder de qr-code te noteren. Ook is het mogelijk om de kaart te achterhalen door het moment van de bestelling of aankoop aan ons door te geven. We kunnen de kaart blokkeren en het bedrag op een nieuwe kaart overzetten.
Nog geen antwoord op uw vraag? Of heeft u opmerkingen en/of tips voor ons?
Neem dan even persoonlijk contact met op door een mail te sturen naar info@ditispasarnhem.nl. Ook zijn we telefonisch via 026 20 20 461 bereikbaar op maandag t/m donderdag tussen 09:00 uur en 15:00 uur.